SMOKIN' PARADE 2.2

27.3.16 0
Oh, ja doskonale wiem jak bardzo źle mi to wyszło. Serio. Szczególnie, że jeszcze przed nowym rokiem miałam połowę tego rozdziału zrobioną... Przypał. Ale najwyraźniej 3 miechy nic nie robienia nawet mi się przejadły i postanowiłam udowodnić sobie, że jednak aż tak się nie stoczyłam i zdołam coś z siebie jeszcze wykrzesać! Najwyższy czas się nawrócić na mangową ścieżkę sekretnego skanlowania. Przecież wiosna to najlepszy okres na zmiany, co nie? Ciepło się robi, ptaszki ćwierkają, zwierzątka robią małe zwierzątka i w ogóle ta cała miłość w powietrzu sprawia, że wolę siedzieć przed ekranem niż ryzykować kolejną alergią/traumą/dołkiem. Przynajmniej porobię coś teoretycznie pożytecznego! A, i ten tego, ponoć jakieś święta teraz mamy no to ten, wszystkiego dobrego? Smacznego jajka? Puszystego zajunca? XD

SMOKIN' PARADE 2.2 DOWNLOAD

Powiązane posty

0 komentarze dla "SMOKIN' PARADE 2.2"